Compliance- Szervezeti Ombuds kapcsolata

Megfelelőségi Biztos – Szervezeti Ombuds kapcsolata műhelybeszélgetés

Gyere el Te is egy kötetlen szakmai beszélgetésre, ahol felfedjük, hogyan segítheti a szervezeti ombuds a megfelelőség biztosítását! Te is látod, hogy mennyi közös pontja van a Compliance és a Szervezeti Ombuds funkciónak? Szívesen megvitatnád ezt a témát egy támogató szakmai beszélgetésen? Várunk szeretettel! Az esemény regisztrációhoz kötött: http://szoe.hubspotpagebuilder.com/compliance Időpont: 2023.05.19. 18:00 Helyszín: Városliget Café (1146, Budapest, Olof Palme sétány 5.) #compliance#ombuds#szervezetiombuds#ombudsnaklennijó#hr#networking

Ne maradj le az idei utolsó gyakorlati képzésről!

Szeretnél egy komplex konfliktuskezelési módszertant elsajátítani? Akkor nem maradj le az idei utolsó szervezeti ombuds gyakorlati képzésről, amire mostantól ITT folyamatosan tudsz jelentkezni, hiszen az elméleti részt előre felvett videókon keresztül bármikor vissza tudod nézni. IDEI UTOLSÓ GYAKORLATI ALKALMAK:Budapesten 10:00- 16:00 között (SZ-V)2023. május 13. 14 és 20. 21. Miért az utolsó? Vermeul Diana külföldi elfoglaltsága miatt, egy ideig nem fog személyesen képzést tartani. Ha nem…

Ombuds Podcast 3. adás Dr. Murányi Ildikóval

Ombudst Podcast 3. adás Dr. Murányi Ildikóval

Elkészült a Kérdezd az Ombudst Podcast csatornánk 3. adása, amelyben Varga Zoltán Dr. Murányi Ildikót kérdezte, aki a szervezetek támogatása érdekében több, komplex funkciót is felsorakoztat. Megtudhatjuk, hogy a szervezeti ombuds miért egy összekötő kapocs, és korai jelzőrendszerként hogyan segíti a munkavállalókon keresztül a vállalat működését.

Mi a szervezeti ombuds előnye?

Mi a szervezeti ombuds előnye?

Ahogy a szervezetek folyamatosan növekednek és fejlődnek, egyre fontosabbá válik, hogy az alkalmazottak számára pártatlan és bizalmas forrás álljon rendelkezésre aggodalmaik felvetésére és a viták megoldására. Itt lép be a szervezeti ombuds.A szervezeti ombuds egy semleges és független harmadik személy, aki segít a munkavállalóknak eligazodni az összetett kérdésekben és megoldani a munkahelyi konfliktusokat. Biztonságos teret biztosít a számukra, ahol megoszthatják aggályaikat és megoldásokat dolgozhatnak ki anélkül,…

Ne maradj le a 2023. januárban induló ombuds képzésről!

Magyarországon először! Az interaktív alapozó képzés célja az informális szisztematikus konfliktuskezelési módszertan, azaz a szervezeti ombuds tevékenység megismerése és alapjainak elsajátítása. Kiemelten hasznos mindazok számára, akiket érdekel a munkahelyi szervezetben előforduló konfliktusok megelőzése, kezelése és megoldása, legyenek akár mediátorok, coachok, HR-szakemberek vagy vezetők. A képzésre 2023. január 18-ig tudsz jelentkezni. Bővebb információkat a képzés oldalán és az alábbi videóban találsz.

Müller Mónika szervezeti ombuds

Üdvözüljük az új elnökségi tagunkat!

Ismerjétek meg új elnökségi tagunkat, Müller Mónikát! “Óriási megtiszteltetés számomra, hogy a SZOE elnökségi tagjaként indulhat a 2023-as évem. Gyakorló, aktív szervezeti ombudsként, valamint munkahelyi mentális egészséget támogató vállalkozásomban misszióm a munkahelyi jóllét, fókuszban a munkavállaló, mint a szervezet legfontosabb erőforrása. Munkámmal támogatni szeretném az ombuds látásmód szélesebb körben való elterjedését, és hasonló szemléletmódú közösség építését. Hajrá SZOE!”

Ombud világnap 2022

HAPPY OMBUDSDAY! – Magyarországi Ombuds Világnap összefoglaló (2022.10.27.)

Október minden második csütörtökén a világ minden tájáról szánnak időt az ombudsok az évszázadok óta létező, de viszonylag ismeretlen szakma ünneplésére, mely egybeesik a Konfliktuskezelés Hónapjával és a Mediációs Hét időszakával. Az Ombuds Világnap alkalmából nyílt, online rendezvényre invitált a SZOE (Szervezeti Ombuds Egyesület) 2022. október 27-én, a Hogyan teremts krízisben biztonságot és maradj fejlődő szervezet? gondolatkört bejárva.  Az est során Varga Zoltán az egyesület…

szervezeti ombuds interju

Szervezeti ombuds – aki jobbá teheti a munkahelyet –

Szervezeti ombuds – aki jobbá teheti a munkahelyet Magyarországon egyelőre ritka, mint a fehér holló, de már egyre több alkalmazott és munkáltató ismeri fel a szükségét és hozadékát. Az ombuds független személy, rendezi a konfliktusokat, és felmerülő problémákat egy munkahelyen. A részletekről Bóna Judit Müller Móni, mediátor, ombudscal és Varga Zoltán, közgazdász -szakértővel, Szervezeti Ombuds Egyesület egyik alapítójával beszélgett.