Véget ért a második ombudsképzés, ahol ismét fantasztikus emberek szerezték meg az ombuds képesítést.

Szívből gratulálok a résztvevőknek, akik a Szervezeti ombuds képzés 1&2 moduljaiban elsajátították a szervezeti ombuds tevékenység alapjait, gyakorlatát és az ombuds iroda kialakításához szükséges ismereteket.

Így elsők között dolgozhatnak Magyarországon speciálisan képzett szervezeti ombudsként, akiket az egyesület is szívből ajánl.

A végzett ombudsok listáját itt találod

A következő ombudsképzés szeptemberben indul- ami idén az utolsó!-

Az interaktív alapozó képzés célja az informális szisztematikus konfliktuskezelési módszertan, azaz a szervezeti ombuds tevékenység megismerése és alapjainak elsajátítása. Kiemelten hasznos mindazok számára, akiket érdekel a munkahelyi szervezetben előforduló konfliktusok megelőzése, kezelése és megoldása, legyenek akár mediátorok, coachok, HR-szakemberek vagy vezetők.

Kinek szól a képzés?​

  • Aki informálisan szeretné kezelni a munkahelyi konfliktusokat
  • Akit érdekel a szisztematikus munkahelyi konfliktuskezelés
  • Aki szervezeti ombuds személlyé szeretne válni

További részletek itt.