Véget ért a második ombudsképzés, ahol ismét fantasztikus emberek szerezték meg az ombuds képesítést.
Szívből gratulálok a résztvevőknek, akik a Szervezeti ombuds képzés 1&2 moduljaiban elsajátították a szervezeti ombuds tevékenység alapjait, gyakorlatát és az ombuds iroda kialakításához szükséges ismereteket.
Így elsők között dolgozhatnak Magyarországon speciálisan képzett szervezeti ombudsként, akiket az egyesület is szívből ajánl.
A végzett ombudsok listáját itt találod
A következő ombudsképzés szeptemberben indul- ami idén az utolsó!-
Az interaktív alapozó képzés célja az informális szisztematikus konfliktuskezelési módszertan, azaz a szervezeti ombuds tevékenység megismerése és alapjainak elsajátítása. Kiemelten hasznos mindazok számára, akiket érdekel a munkahelyi szervezetben előforduló konfliktusok megelőzése, kezelése és megoldása, legyenek akár mediátorok, coachok, HR-szakemberek vagy vezetők.
Kinek szól a képzés?
- Aki informálisan szeretné kezelni a munkahelyi konfliktusokat
- Akit érdekel a szisztematikus munkahelyi konfliktuskezelés
- Aki szervezeti ombuds személlyé szeretne válni
További részletek itt.