Itt található azon szervezeti ombudsok listája, akik a Szervezeti Ombuds képzés 1&2 modulját elvégezték, elsajátították a szervezeti ombuds tevékenység alapjait, gyakorlatát és az ombuds iroda kialakításához szükséges ismereteket.


Dr. Murányi Ildikó szervezeti ombuds, mediátor, coach, jogász, üzleti tanácsadó
Dr. Murányi Ildikó – szervezeti ombuds, mediátor, coach, jogász, üzleti tanácsadó

Több, mint 20 évig dolgoztam a versenyszférában vezető pozíciókban külföldön és itthon. Üzletfejlesztési, válságkezelési és szervezetfejlesztési projektjeim során vezettem kiszervezést, átszervezést, végelszámolást, csoportos létszámleépítést, akvizíciót, fúziót, indítottam start up-ot, fejlesztettem Superbrands díjas márkákat a régióban. Otthonosan mozgok a nagyvállalati cégkultúrában, de ismerem a KKV-k mindennapos kihívásait és sosem feledkezem meg az emberi tényező fontosságáról. 2013-ban indítottam üzleti tanácsadó cégemet, 2017-től pedig mediációval, vállalati konfliktuskezeléssel, kommunikációval, ill. vezetői fejlesztéssel is segítem a hozzám forduló cégeket, magánszemélyeket.

Szervezeti ombudsként e tapasztalatok olyan hátteret adnak számomra, mellyel hatékonyan tudom támogatni ügyfeleimet, ha szeretnék

  • elkerülni a fel nem tárt konfliktusok miatt jelentkező költségeket, veszteségeket,
  • könnyebben átlendíteni a céget a változásokkal teli nehéz időszakon (átalakulás, akvizíció, generációváltás, új piacra lépés, startup, stb.)
  • javítani a vállalalti légkört, belső kommunikációt és az együttműködést,
  • növelni a hatékonyságot és fejleszteni a cégkultúrát.

Keressenek bizalommal, nagyon szívesen állok a rendelkezésükre!

Telefon: +36 20 983 5818


Pap Miklós – távközlési mérnök, szervezeti ombuds

Több mint 30 éves távközlésben, multinacionális nagyvállalatnál eltöltött idő után fedeztem fel ezt a gyönyörű és nehéz szakmát. Célom, hogy Magyarországon is minél több vállalatnál legyen szervezeti ombuds iroda, ahova a dolgozók bizalommal fordulhatnak, ezzel is elősegítve, hogy a cég elnyerhesse a Legvonzóbb Munkahely Díjat!

Végzett ombudsként keressenek bizalommal.

További információk rólam és elérhetőségek a LinkedIn oldalamon találhatók.


Selmeczi-Molnár Ágnes – Life & Business Coach, szervezeti ombuds

Gazdasági mérnök és MBA végzettséggel 33 évet töltöttem el különböző szervezeteknél a versenyszférában.

A Szervezeti Ombuds képzéssel egy olyan hivatásra találtam rá, ahol központi helyet foglal el mind az ember, mind a szervezet. Kiemelt fontosságúnak érzem a munkámban a bizalom megteremtését, ami a szervezet tagjainak pszichológiai biztonságát alapozza meg. A szervezeti ombuds a rejtett információk felszínre hozásával javítja és gyorsítja a kommunikációt és ezzel az egész szervezet hatékonyságát növeli.

Hiszek a KKV szektor rugalmasságában és küldetésemnek érzem, hogy a KKV-k szervezeti szempontból is jól működő, konstruktív szervezetekként tudjanak működni. Így szervezeti ombudsként elsősorban a KKV szektorban szeretném a tudásomat kamatoztatni.

További információk rólam és elérhetőségek a LinkedIn oldalamon találhatók.


Stroh Edina Facility Manager, coach, mediator
Stroh Edina – Facility Manager, coach, mediator, szervezeti ombuds

Műszaki és Gazdasági végzettséggel, évtizedes nagyvállalati gyakorlattal rendelkezem, ügyfélszolgálat vezetői majd office/facility menedzseri pozíciókban.

Köszönöm a SZOE-nak, hogy Magyarországon is lehetővé tette a szervezeti ombuds képzést. Rátaláltam egy olyan funkcióra, amit – ha nem is hivatalosan – jelenleg is végzek a vállalatomnál a betöltött pozícióm mellett. Hiszem, hogy a konfliktusok feltérképezése, az elakadások feloldása, a problémák megoldása mindennapi folyamatos tevékenység. Ezen beszélgetések során hasznát veszem a coaching, mediátor és most már az ombuds eszközöknek is a több éves vezetői tapasztalatom mellett. Hiszem, hogy ha ezek felszínre kerülnek, a munkatársak együttműködése gördülékenyebb, a vállalat működése és fejlődése hatékonyabb lehet, ami egy általános megelégedettséghez vezet.

Jelenlegi célom, hogy az ombuds tevékenységgel minél több embert megismertessek, és vállalaton belüli szervezeti ombudsként tevékenykedjek nem kizárva egyéb szervezetek támogatását.

Információk tapasztalataimról és elérhetőségeimről a LinkedIn oldalamon találhatóak.