Szervezeti Ombuds alapozó képzés – Magyarországon először!

Az interaktív alapozó képzés célja az informális szisztematikus konfliktuskezelési módszertan, azaz a szervezeti ombuds tevékenység megismerése és az alapjainak elsajátítása. Ez különösen hasznos azok számára, akik a szervezetükben konfliktus megelőzése, kezelése és megoldása iránt érdeklődnek, függetlenül, hogy mediátorok, coachok, HR-esek, vagy vezetők.

Ki az a szervezeti ombuds?

Egy olyan független és pártatlan személy a szervezetben, aki biztonságos platformot teremt a szervezeten belül, ahol mindenki nyíltan és őszintén megoszthatja a problémáját, aggályát, sérelmét és álláspontját következmény és felelősségre vonás nélkül. A szervezeti ombuds a szervezetben előforduló trendeket és a konfliktusokat szisztematikusan tárja fel, így a szervezetben előforduló káros hatású, ismétlődő folyamatokat pontosan ki tudja szűrni. Jelző funkcióként támogatja a vezetőség és a HR munkáját.

A résztvevők a képzés során megtanulják
  • Az ombuds tevékenység eredetét, típusait.
  •  A szervezeti ombuds szerepét, hatáskörét és feladatait.
  •  A szervezeti ombuds alapelveit:- titoktartás, függetlenség, pártatlanság és informalitás.
  •  A szervezeti ombuds a mindennapokban hogyan alakíthatja ki és őrizheti meg a minden szervezeti egységtől való függetlenségét és pártatlanságát.
  •  Miért nélkülözhetetlen a titoktartás és a bizalmasság, hogyan lehet ezt megőrizni.
  •  Az objektív visszajelzést, a semleges nyelv használatát, a hatékony kérdezés technikát, probléma meghatározást és megoldási alternatívák generálását.
  •  Milyen értéket teremt egy szervezeti ombuds a szervezetben.
  •  Hogyan támogatja a munkavállalókat, a HR-t, a vezetőséget és egyéb szervezeti egységek munkáját.
  •  A szervezetben előforduló kockázatokat hogyan tudja előre jelezni a menedzsment részére.

Kiknek ajánljuk?
  •  Akik informálisan szeretnék kezelni a munkahelyi konfliktusokat.
  • Akiket érdekel a szisztematikus munkahelyi konfliktuskezelés.
  •  Akik szervezeti ombuds személlyé szeretnének válni.

Helyszín:
Online

Időpont:

Csütörtökönként 8-12 óra vagy 13-17 óra között.

Alkalmak:
  1. 2021.02.25.
  2. 2021.03.04.
  3. 2021.03.11.
  4. 2021.03.18.

A képzés minimum 6 fő részvételével indul el, a képzésben résztvevevők száma maximum 12 fő.

Tréner
Mosonyi Diana- Szervezeti Ombuds Egyesület Elnöke, DIGRA-Szervezeti Ombuds-személye, Szervezeti Mediátor,

  • 2018-ban végezte el a Nemzetközi Ombuds Intézmény képzését az Egyesült Államokban,
  • 2017 és 2018 között Egyesült Államokban 13 ombuds irodában járt és végzett kutatást
  • 2019-ben Kaliforniai San Diegoi Egyetem ombuds irodájában szerezte meg a gyakorlati tapasztalatát.
  • 2020 óta: DIGRA Szervezeti Ombuds- személy

Képzés díja:

Teljes ár: 115.500 Ft (Áfa+áfa mentes)
Bevezető ár: 67.500 Ft (Áfa mentes)
SZOE egyesületi tagok részére: 58.000 Ft (Áfa mentes)

A tudás elsajátítást egy interaktív munkafüzet is támogatja.

Jelentkezéshez kérjük töltsd ki a megjelenő űrlapot.