A 4. adásban Dr. Krasz katalin szervezetpszichológus arról beszélt, hogy milyen szerepe és szintjei vannak a bizalomnak egy szervezetben, illetve hogy egy szervezeti ombuds hogyan járulhat hozzá ennek a bizalomnak a megteremtésében, erősítésében.
Ombudst Podcast 3. adás Dr. Murányi Ildikóval
Elkészült a Kérdezd az Ombudst Podcast csatornánk 3. adása, amelyben Varga Zoltán Dr. Murányi Ildikót kérdezte, aki a szervezetek támogatása érdekében több, komplex funkciót is felsorakoztat. Megtudhatjuk, hogy a szervezeti ombuds miért egy összekötő kapocs, és korai jelzőrendszerként hogyan segíti a munkavállalókon keresztül a vállalat működését.
Mi a szervezeti ombuds előnye?
Ahogy a szervezetek folyamatosan növekednek és fejlődnek, egyre fontosabbá válik, hogy az alkalmazottak számára pártatlan és bizalmas forrás álljon rendelkezésre aggodalmaik felvetésére és a viták megoldására. Itt lép be a szervezeti ombuds.A szervezeti ombuds egy semleges és független harmadik személy, aki segít a munkavállalóknak eligazodni az összetett kérdésekben és megoldani a munkahelyi konfliktusokat. Biztonságos teret biztosít a számukra, ahol megoszthatják aggályaikat és megoldásokat dolgozhatnak ki anélkül,…