Szeretnél elmélyülni a szervezeti ombuds tevékenységben?
Akkor jelentkezz a márciusban induló hybrid képzésre!
Az interaktív alapozó képzés célja a szervezeti ombuds tevékenység megismerése és alapjainak elsajátítása.
Ez különösen hasznos azok számára, akik a szervezetükben a konfliktus megelőzése, kezelése és megoldása iránt érdeklődnek, függetlenül, hogy mediátorok, coachok, HR-esek, vagy vezetők.
Kinek szól a szervezeti ombuds képzés?
- Aki informálisan szeretné kezelni a munkahelyi konfliktusokat
- Akit érdekel a szisztematikus munkahelyi konfliktuskezelés
- Aki szervezeti ombuds személlyé szeretne válni
A képzés során elsajátíthatod
- Az ombuds tevékenység történetét, típusait, szerepét, hatáskörét és feladatait.
- A szervezeti ombuds alapelveit: a titoktartás, függetlenség, pártatlanság és informalitás elvét.
- A szervezeti ombuds a mindennapokban hogyan alakíthatja ki és őrizheti meg bármely szervezeti egységtől való függetlenségét és pártatlanságát.
- Miért nélkülözhetetlen a titoktartás és a bizalom, hogyan lehet ezt megőrizni.
- Az objektív visszajelzést, a semleges nyelv használatát, a hatékony kérdezéstechnikát, problémameghatározást és megoldási alternatívák generálását.
- Hogyan támogatja a munkavállalókat, a HR-t, a vezetőséget és egyéb szervezeti egységek munkáját.
- A szervezetben előforduló kockázatokat hogyan tudja előre jelezni a menedzsment részére.
- Hogyan lehet funkciójának megfelelően kialakítani az ombuds tevékenységet.
- Mi szükséges egy ombuds iroda kialakításához.
Képzés oktatói Zoltán Varga és Diana Mosonyi
Időpontok:
Online alkalmak :
- 2022.03.24.
- 2021.03.31.
Személyes alkalmak:
- 2022.04.02.
- 2022.04.03.
- 2022.04.09.
- 2022.04.10.
További részletek itt találhatóak.