Szeretnél elmélyülni a szervezeti ombuds tevékenységben?

Akkor jelentkezz a márciusban induló hybrid képzésre!

Szervezeti ombuds képzés

Az interaktív alapozó képzés célja a szervezeti ombuds tevékenység megismerése és alapjainak elsajátítása.

Ez különösen hasznos azok számára, akik a szervezetükben a konfliktus megelőzése, kezelése és megoldása iránt érdeklődnek, függetlenül, hogy mediátorok, coachok, HR-esek, vagy vezetők.

Kinek szól a szervezeti ombuds képzés?​

  • Aki informálisan szeretné kezelni a munkahelyi konfliktusokat
  • Akit érdekel a szisztematikus munkahelyi konfliktuskezelés
  • Aki szervezeti ombuds személlyé szeretne válni

A képzés során elsajátíthatod

  1. Az ombuds tevékenység történetét, típusait, szerepét, hatáskörét és feladatait.
  2. A szervezeti ombuds alapelveit: a titoktartás, függetlenség, pártatlanság és informalitás elvét.
  3. A szervezeti ombuds a mindennapokban hogyan alakíthatja ki és őrizheti meg bármely szervezeti egységtől való függetlenségét és pártatlanságát.
  4. Miért nélkülözhetetlen a titoktartás és a bizalom, hogyan lehet ezt megőrizni.
  5. Az objektív visszajelzést, a semleges nyelv használatát, a hatékony kérdezéstechnikát, problémameghatározást és megoldási alternatívák generálását.
  6. Hogyan támogatja a munkavállalókat, a HR-t, a vezetőséget és egyéb szervezeti egységek munkáját.
  7. A szervezetben előforduló kockázatokat hogyan tudja előre jelezni a menedzsment részére.
  8. Hogyan lehet funkciójának megfelelően kialakítani az ombuds tevékenységet.
  9. Mi szükséges egy ombuds iroda kialakításához.

Képzés oktatói Zoltán Varga és Diana Mosonyi

Időpontok:

Online alkalmak : 

  • 2022.03.24.
  • 2021.03.31.

Személyes alkalmak:

  • 2022.04.02.
  • 2022.04.03.
  • 2022.04.09.
  • 2022.04.10.

További részletek itt találhatóak.