Mit ad a különböző szervezeti egységeknek egy szervezeti ombuds?

Az egyesület küldetéseként tűzte ki, hogy MINDEN munkavállalónak legyen lehetősége biztonságos környezetben elmondani a munkájával kapcsolatos nehézségeit, kihívásait, hogy hatékonyan működő vállalatok jöhessenek létre.

Nézzük meg különböző vállalati szinteken, mivel tudja támogatni egy szervezeti ombuds a szervezetet.

Munkavállalóknak olyan biztonságos helyet biztosít, ahol elmondhatja, megoszthatja a gondolatait, sérelmeit, minden következmény nélkül. Munkavállaló nyugodt szívvel félelem nélkül kiventilálhatja ami benne van, így feloldódik a feszültsége és megnyugszik. 

Olyan információkat kap, ami elősegíti egy átgondolt döntés hozatalba, amit később sem fog megbánni. 

HR olyan precíz információt kap, ami mentén pontosan és célirányosan meg tudja határozni az adott csoport tréning szükségleteit. Az ombuds leveszi a HR-ről a közvetítő szerepet, amikor két munkavállaló között szükséges mediálni.

MGM részére feltárja a szervezetben előforduló trendeket, a károsan ismétlődő folyamatokat. Előre jelzi a problémákat és megakadályozza a magas szintű  eszkalációt. A szervezeten belül tartja problémát, megóvva a vállalat jó hírnevét. 

A fluktuációt alacsonyan tartja , jó esetben felmondás előtt már beszélt az ombudssal, aki minden lehetséges opciót feltárt a személynek, így a felmondás csak a végső és szükséges stádiumban következhet be.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük