
Konfliktus-reziliens szervezetekért
Az online konfliktus-reziliens szervezetekért nevű program azzal a céllal indul, hogy a jelenlegi rendkívüli helyzetben is legyen egy olyan hely, ahol az előforduló félreértésekről, konfliktusokról nyíltan lehet beszélgetni és továbblépni.
A szervezeti Ombuds Egyesület 2020. április 9-től kezdődően kéthetente ellenszolgáltatás nélküli támogatást ajánl fel a jelenlegi bizonytalan helyzetben adódó problémák, konfliktusok, nézeteltérések konstruktív kezelése érdekében.
A jelenlegi helyzetben is a célunk:
“Biztonságos híd megteremtése a
probléma & lehetőség között
munkaadó & munkavállaló között
beszéd & cselekedett között
elmélet & gyakorlat között”
Mi történik ezeken az alkalmakon?
Egy egymást támogató és facilitált beszélgetés jön létre, ahol alkalom nyílik közösen átbeszélni a szervezetben felmerülő konfliktusokat és azokhoz való konstruktív hozzáállást kialakítani.
A csoportos feldolgozás nem helyettesíti a tanácsadást, és a szervezetben előforduló komplex konfliktuskezelést, amennyiben erre lenne szükség és a szervezet is készen a konfliktusok feloldására, akkor a vállalati konfliktuskezelési programot javaslom.
Általános tervezett menetrend:
- Köszöntés, rövid ismertetése az alkalomnak– 5 perc
- Egyéni bemutatkozás – 10 perc
- Tematikus körkérdés alapján egyéni válaszok, gondolatok megosztása – 40perc
- Zárás és elbúcsúzás – 5 perc
A találkozók 60 percesek nem egymásra épülők, egyszeri részvétel is lehetséges.