Ki a szervezeti ombuds?

Egy szervezeti ombuds olyan biztonságos platformot termet a szervezeten belül ,ahol mindenki nyíltan és őszintén megoszthatja a problémáját, aggályát, sérelmét és álláspontját következmény és felelősség vonás nélkül. 

A szervezeti ombuds a szervezetben előforduló trendeket és konfliktusokat szisztematikusan tárja fel és informálisan kezeli, így a szervezetben előforduló (káros) hatású ismétlődő folyamatokat pontosan ki tudja szűrni. 
Jelző funkcióként támogatja a management és a HR munkáját.

A magyar nyelvű szakmai gyakorlat hamarosan elérhető lesz a honlapon.

Mit tesz egy ombuds?

Mit NEM tesz egy ombuds?

  • Figyel és meghallgat,
  • Kérdések segítségével  feltárja a problémákat
  • Legjobb megoldási lehetőségeket megkeresni
  • Javítja és támogatja a kommunikációt
  • Nem ad tanácsot
  • Nem hoz döntést
  • Nem foglal állást
  • Nem ítélkezik 
  • Nem vizsgálódik