[helpie_notices group_id=’20’/]

Gyakran feltett kérdések

  • Kik jelentkezhetnek a képzésre, szükséges alapvégzettség?
    A képzés előfeltétele felsőfokú végzettség. Coach vagy, mediátor vagy mentálhigénés vagy szervezetfejlesztő végzettség ajánlott. Az ombuds eszköztára a coaching és a mediáció eszköztárán alapszik. A képzés során egy egész alkalmat a módszerek megismerésére szánunk, azonban ez nem elég az eszközhasználat elmélyítéséhez.
  • Akkreditált a képzés?
    A felnőttképzési törvény 2020. szeptember 1-jén megváltozott. Azóta nem akkreditált képzések vannak, hanem regisztrált, bejelentett felnőttképző képzések. Természetesen ez a képzés is bejelentett, teljesen hivatalosan működik.
  • Milyen tevékenységi kört végezhetek a képzést követően?
    Az ombudsoknak nincs külön TEÁOR-számuk, általában egyéb üzletviteli tanácsadás szokott a cégbe felvett tevékenységi kör lenni.
  • Milyen jogosultságot ad a képzés elvégzése?
    A képzés elvégzése után sorszámozott szakmai oklevél kerül kiállításra.
  • Részt vehetek a képzésen, ha néhány alkalommal hiányozni fogok?
    A képzésen 90%-os az előírt részvételi arány, ezért természetesen belefér 1 hiányzás.
  • Milyen feltételek mellett kapom meg a szakmai oklevelet?
    90%-os részvételi arány, a "házi feladatok" teljesítése esetén és egy vizsgán elért 75% pontszám esetén.
  • A képzés végén van vizsga?
    A képzés végén egy teszt alapú vizsga van.
  • Mikor indul a következő képzés?
    Képzés akkor indul, amikor összegyülik 6 résztvevő, de maximum évente 1 képzés várható. Ha nem szeretnél lemaradni az aktuális induló csoportról, jelentkezz be mielőbb.