Intermediate
Szervezeti Ombuds képzés 2023

Szervezeti Ombuds Képzés

Overview
Curriculum

Magyarországon először érhető el egy interaktív szervezeti ombuds képzés, amelynek célja az informális szisztematikus konfliktuskezelési módszertan, azaz a szervezeti ombuds tevékenység megismerése és alapjainak elsajátítása. Kiemelten hasznos mindazok számára, akiket érdekel a munkahelyi szervezetben előforduló konfliktusok megelőzése, kezelése és megoldása, legyenek akár mediátorok, coachok, HR-szakemberek vagy vezetők.

 

Ki az a szervezeti ombuds?

Egy független és pártatlan személy, aki mindenki számára olyan biztonságos helyet teremt, ahol nyíltan és őszintén megoszthatja a problémáját, sérelmét, panaszát és az álláspontját negatív következmény és felelősségre vonás nélkül. A szervezeti ombuds a szervezetben előforduló trendeket és a konfliktusokat szisztematikusan tárja fel, ezáltal pontosan ki tudja szűrni a felmerülő káros hatású, ismétlődő folyamatokat. Jelző funkcióként támogatja a vezetőség és a HR munkáját.

“Inspirációt, motivációt; egy olyan komplex, átgondolt, strukturált szakmai tudást amellyel ezt a hiánypótló szakmát valóban el lehet sajátítani. Emellett támogató közeget, hosszútávú szakmai segítségnyújtás lehetőségével.”  – Mónika

Kinek szól a képzés?​

  • Aki új komplex szemléletet szeretne elsajátítani a munkahelyi konfliktusok terén
  • Aki informálisan szeretné kezelni a munkahelyi konfliktusokat
  • Akit érdekel a szisztematikus munkahelyi konfliktuskezelés

A KÉPZÉS KERETE

  • A képzés időtartalma 3 hónap.
    Minden héten csütörtökön kapsz egy videót 11 héten keresztül. A felénél tartunk egy online találkozót, ahol megismerkedünk és felteheted a kérdéseidet. Ezt követően lesznek a személyes alkalmak
  • Elméleti rész: 11 előre felvett videókban
  • Gyakorlati rész: 3 személyes alkalom
    + Saját tanuló csoport a most induló képzés résztvevőinek
  • Vizsga: Írásos kérdéssor kitöltése személyesen

​Egyéni tanulás

  • Érdemes heti 1,5- 2 órát szánni a videó megnézésére az
  • ismeretbővítő/készségfejlesztő „házi feladatok” feldolgozására heti tananyag és kiegészítő inspiráló olvasnivalók átolvasására
szoe ombuds kepzes

RÉSZLETEK

Elméleti rész:
Bármikor folyamatosan lehet jelentkezni.

Gyakorlati rész:
Személyes alkalmak Budapesten minimum 4 fővel indul 

Az alábbi extákat kapod a képzés mellé:

  • Tiéd lesz a szervezeti ombuds kisokos, amely Magyarországon egyedülállóként elérhető szakmai segédanyagcsomag; mind a már megkezdett, mind az újonnan megalakítani kívánt ombuds tevékenység és funkció szakszerű létrejöttét és működtetését segíti elő.
  • Végzett ombudsok Facebook csoportjába való bekerülés.
  • Ombuds füzet, amely az ombuds tevékenységed segítő eszköze lehet, egy teljes ülés protokolljába való betekintést ad és végigkísér a folyamaton.Aki szervezeti ombuds személlyé szeretne válni

Miért ezt a képzést válaszd?

  • mert egyedül itt tanulhatsz a szervezeti ombuds tevékenységről Magyarországon;
  • Te lehetsz az első 20 hazai szervezeti ombuds személy egyike;
  • olyan egyedi tudást, új szemléletet sajátítasz el, amelyet máshol nem;
  • mert kiscsoportban tanulhatsz maximum 12 fővel;
  • mert a képzés interaktív és inspiráló;
  • részese lehetsz egy egyedülálló, tudásmegosztó és támogató közösségnek.

A képzés tematikája itt megnézhető.

“Mindig is éreztem, hogy a szervezeti ombuds tevékenység az, ami igazán érdekel. De biztos csak akkor lettem, amikor megismertem a Szervezeti Ombuds Egyesületet és annak elnökét, Vermeul Dianát. Diana szervezeti ombuds képzése Magyarországon egyedülálló. A tudást a gyakorlati tapasztalatain át közvetítve kaptuk meg tőle, így a lehető legközelebb hozta a leendő ombudsokhoz az elméleti részt is. Nagyon boldog vagyok, hogy részt vettem Diana kurzusán, és a magyarországi első néhány, képesítéssel rendelkező szervezeti ombudsok egyike lehettem a segítségével.“ – Résztvevő

Curriculum

  • 5 Sections
  • 13 Lessons
  • 2 Quizzes
  • 0m Duration
Expand All
Bevezetés
1 Lesson0 Quizzes
  1. Kezd itt!
Alapelvek és fogalmak elsajátítása
4 Lessons2 Quizzes
  1. 1. Szervezeti Ombuds történeti háttere
  2. Szervezeti Ombuds történet háttere
  3. 2. Ki a szervezeti ombuds?
  4. 3. Szervezeti Ombuds Etikai Kódex
  5. 4. Gyakorlati Szakmai Szabályzat
  6. Elvek
Folyamat és eszközök megismerése
3 Lessons0 Quizzes
  1. 5. Szervezeti Ombuds tevékenység folyamata
  2. 6. Szervezeti Ombds eszközök 1 - látogató történetének megismerése
  3. 7. Szervezeti Ombuds eszközök 2- Látogató lehetőségeinek feltárása
Funkció és Program kialakítása
3 Lessons0 Quizzes
  1. 8. Szervezeti Ombuds feladat meghatározása
  2. 9. Szervezeti program bevezetése
  3. 10. Szervezeti Ombuds program nyomon követés
EXTRÁK - AJÁNDÉKOK
2 Lessons0 Quizzes
  1. Társszakmák
  2. Önismereti Csomag

Deleting Course Review

Are you sure? You can't restore this back

Course Access

This course is password protected. To access it please enter your password below: