Mosonyi Diana - Elnök, Szervezeti Ombuds Egyesület
Elnök

Mosonyi Diana Vállalati Konflikuskezelőként a szervezetben előrforduló nézeteltéréseket, problémákat és konfliktusokat segítem tudatosan feltárni és konstruktívan kezelni. Szervezeti ombudsként állandó jelenléttel segítem a hatékony szervezet működését. Előrejelzem a problémákat, megakadályozom az eszkalációt, és figyelem a károsan ismétlődő problémákat, visszatérő panaszokat. Szervezeti mediátorként két fél közötti konstruktív konfliktusfeloldásban nyújtok támogatást. Az Egyesült Államokban megszerzett tudásásommal szeretném támogatni a szervezeti ombuds szakma minőségi megteremtését hazánkban.  Hiszem, hogy az állandóan változó világunkban a versenyképességet megtartani szerető vállalkozásoknak szisztematikusan és tudatosanszükséges feltárni és kezelni az előforduló konflikusokat. Hatékony működés és maximális teljesítés csak is destruktív konfliktusoktól mentes légkörben tud létrejönni. Ennek a légkörnek kialakításában és megtartásában nyújt támogatást egy szervezeti ombuds. Az egyesület a megfelelő konfliktuskezelési eszköz biztosításán túl a szervezeti ombuds funkciók és irodák létrehozásában nyújt támogatást a hazai vállalatok részére.


Varga Zoltán - Elnökségi tag, Szervezeti Ombuds Egyesület
Elnökségi tag

Varga Zoltán– közgazdász, mediátor. A munkámat jelentős részt a beruházási szektorban végeztem, végzem. Tipikus mikró és kisvállalkozó “fan” vagyok. Saját szakterületemen 16 éve vagyok vállalkozó, de a vállalkozói világot a 90-es évek óta azaz közel 30 éve ízlelgetem, gyakorlom. Több vállalkozás beindításában, menedzselésében vettem részt, ezek között vannak kereskedők, szolgáltatók, gyártók .. még egy magánóvoda is. Öröm a másik sikere. Tudom mit jelent az első években lekváros kenyéren élni, de tudom milyen este úgy lefeküdni, hogy reggel, a másnap már jobb lesz és jobb lett.  2011 óta vagyok gyakorló mediátor, nagyon nagy örömmel tölt el, hogy létezik olyan eszköz, felfogás, gondolkodásmód ami lehetőséget ad embereknek méltósággal lezárni vitáikat, akár tovább gondolva a vitáik lezárását követő megállapodásokat. A mediációban nem keresek szakterületeket, jobban elfogadom, azt hogy a mediáció önmagában szakma a konfliktus kezelés szakmája. A gazdasági szféra is hordoz magában olyan konfliktusokat, legyen az munkahelyi, partneri vagy generációs konfliktus, mint a párkapcsolati. Specialitásom mégis van, a közösségi tervezés, facilitáció, kör facilitáció melyet nagyobb közösségek életében lévő konfliktus kezelés során nagyon szeretek használni.  


Poller Roland - Elnökségi tag, Szervezeti Ombuds Egyesület
Elnökségi tag

Poller Roland, a beszerzési és marketing társulások szakértője, az Optik Plus beszerzési hálózat, valamint a Profitklinika alapítója és ügyvezetője. Az általa menedzselt magánoptikákat tömörítő beszerzési társulást már 170 optika választotta. Számukra egyedülálló lehetőséget és üzleti modellt biztosít annak érdekében, hogy kitörhessenek az árversenyből, magukhoz kössék törzsvásárlóikat, sikeresek legyenek a versenytársaikkal szemben, és a multinacionális hálózatok gyűrűjében is “Nagyon időszerűnek gondolom a Szervezeti Ombuds Egyesület létrehozását, mely a hazai mikro – kis – és középvállalkozások támogatására jött létre.”


Elnökségi tag : Gláser Tamás és Gláser-Katona Zsuzsanna


Kosztra Balázs- Concordia Szervezet és Vezetésfejlesztés, ügyvezető partner, vezető tanácsadó . “Több, mint 15 éve foglalkozom szervezetek, csoportok, személyek fejlesztésével. Dolgoztam 50-100 fős kisebb szervezeteknél és több ezres nagyvállalatoknál is. Segítek változási folyamatokban, a belső működés hatékonyságának növelésében, vezetők és munkatársak készségeinek a fejlesztésében. Ebben a munkában mindig is fontos volt számomra, hogy úgy működjenek egyének, csoportok, szervezetek, hogy meghallgatják egymást, megértik a másik álláspontját, és közösen alakítanak ki valami jobbat. Ezért is tudok könnyen kapcsolódni ehhez az egyesülethez.”


Szervezeti Ombuds Egyesület alapító tag
Alapító tag

Salamon Dorottya- tréner, coach, mediátor. “

“8 éve dolgozom trénerként, coachként és mediátorként. Hiszem, hogy a piaci eredményesség érdekében a “hard” készségek mellett ugyanolyan mértékben szükséges a “soft” oldal erősítése, vagyis a sikeres működés szempontjából meghatározó tényező a szervezeten belüli együttműködés és vezetői “people management” minősége, a megfelelő konfliktuskezelés, a dolgozói elégedettség, motiváció és elkötelezettség. Munkám akkor tölt fel igazán, amikor egy közösség működését ez irányban támogathatom. 
A szervezeti ombuds szerepkör elterjedését fontos lépésnek látom az egészséges vállalati működés elősegítése szempontjából.”


Illyés Katalin - Alapító tag, Szervezeti Ombuds Egyesület
Alapító tag

Illyés Katalintréner, coach, mediátor. “Rendületlenül hiszek abban, hogy minden változás jó, mert lehetőséget nyújt a fejlődésre. Mindezek mellett vallom, hogy a  nyílt kommunikáció és a tudatos konfliktuskezelés minden nehézségen átvezet. Életünk során találkozunk helyzetekkel, melyeket külső támogatás nélkül megoldunk. Vannak azonban olyan esetek, amelyek nagyobb fejtörést okoznak, elakadást érzünk. Ilyenkor várhatjuk, hogy valaki megmondja, mit csináljunk.  Ez az, amire én egyik szerepemben sem vállalkozom. Mediátorként, coachként abban támogatom a hozzám fordulókat, hogy kérdéseim és szakmai eszköztáram segítségével megtalálják azt az utat, amely az adott helyzetben nekik a legmegfelelőbb. Ezáltal fejlődjenek, ismerjék meg jobban magukat és a környezetüket. Azonosítsák, mi az, amire szükségük és hatásuk van. Hiszem, hogy ezzel a támogató megközelítéssel hosszú távon, az élet több területén hatásos eredményt lehet elérni. Közoktatási és nagyvállalati vezetői tapasztalattal rendelkezem, foglalkoztam pedagógusok képzésével, amit banki tréneri, majd banki képzési és fejlesztési vezetői szerep követett. Büszke vagyok arra, hogy Magyarországon 4 évig ombuds lehettem. Bízom benne, hogy az egyesülettel elterjeszthetjük a Szervezeti ombuds szolgáltatást és ezzel hozzájárulhatunk a munkaadók és munkavállalók együttműködésének fejlesztéséhez.”


Juhász Hajnalka - Alapító tag, Szervezeti Ombuds Egyesület
Alapító tag

Juhász Hajnalka– Az egyesület alapító tagjaként az egyesület életének könnyítését és gördülékeny működését támogatom, az operatív feladatok ellátásával, úgy mint a szakmai reggelik, az éves konferencia szervezése és az egyesület kommunikációja.


Alapító tagok: Tormássy Krisztina és Solti-Bernáth Bernadett